5.0
gebaseerd op 57 reviews

Fijne behandeling neemt de tijd voor je

Petra - meer dan een jaar geleden

supper fijn goed behandeld en vakkundig.

Bernhard (Ben) - meer dan een jaar geleden

Ik ben blij dat ik bij jou de behandeling heb gedaan en ben benieuwd hoe goed het gaat helpen!
Je bent vriendelijk, vraagt feedback of alles goed gaat en salon zag er netjes uit!

Joy - meer dan een jaar geleden

Finet geeft me een betrouwbaar en veilig gevoel. Daarnaast is het gezellig en vliegt de tijd. Ook is de behandeling effectief.

Sylvia - meer dan een jaar geleden
Hatice - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke ontvangen bij intake gesprek, goede uitleg gehad en nam ook echt de tijd zodat alles duidelijk was. Nette behandel ruimte ,je voelt je meteen op je gemak bij Fien .

Myriam - meer dan een jaar geleden
N. - meer dan een jaar geleden

Super lief een professionele! Fijn ervaring gehad

Shay - meer dan een jaar geleden

Hele aardige en vriendelijke medewerker !

Fazilet - meer dan een jaar geleden
Merle - meer dan een jaar geleden