Het was heel fijn, dank je wel Finet. Tot de volgende keer.
Nelly
-
29 dagen geleden
Bibi heeft een super avond gehad bij jou. Vond het erg gezellig en was blij dat het echt geen pijn deed
Bibi
-
ongeveer een maand geleden
Fijn en professioneel.
Mandy
-
ongeveer een maand geleden
kim
-
ongeveer 2 maanden geleden
Anna
-
2 maanden geleden
Ik kreeg een goede uitleg met wat ik kon verwachten en voelde mij op mijn gemak. Was een prettige sfeer.
Nicolle
-
2 maanden geleden
Zeer netjes alles uitgelegd met veel zorg behandeld.
Karin
-
2 maanden geleden
Fijn geholpen! Benieuwd naar haar resultaat!
Wendy
-
2 maanden geleden
Fijne intake, duidelijke uitleg en eerlijk over het behalen doel. Lieve en deskundig dame, ik zou Fine by Fien zeker aanraden bij anderen.
Bart
-
3 maanden geleden
Saskia
-
3 maanden geleden