5.0
gebaseerd op 57 reviews

Het was heel fijn, dank je wel Finet. Tot de volgende keer.

Nelly - 29 dagen geleden

Bibi heeft een super avond gehad bij jou. Vond het erg gezellig en was blij dat het echt geen pijn deed

Bibi - ongeveer een maand geleden

Fijn en professioneel.

Mandy - ongeveer een maand geleden
kim - ongeveer 2 maanden geleden
Anna - 2 maanden geleden

Ik kreeg een goede uitleg met wat ik kon verwachten en voelde mij op mijn gemak. Was een prettige sfeer.

Nicolle - 2 maanden geleden

Zeer netjes alles uitgelegd met veel zorg behandeld.

Karin - 2 maanden geleden

Fijn geholpen! Benieuwd naar haar resultaat!

Wendy - 2 maanden geleden

Fijne intake, duidelijke uitleg en eerlijk over het behalen doel. Lieve en deskundig dame, ik zou Fine by Fien zeker aanraden bij anderen.

Bart - 3 maanden geleden
Saskia - 3 maanden geleden